O Concello da Baña organiza as Escolas Deportivas Municipais para o curso 2018-2019 ofertando oito modalidades diferentes que se desenvolverán no polideportivo municipal e no ximnasio do colexio. Dende a Concellaría de Deportes preténdese facer fincapé nun obxectivo prioritario: ampliar a oferta de actividade fisica e deportiva, xuntando a todos os colectivos en actividades que acheguen a convivencia, o lecer e a actividade física.

Actividades previstas

• Aero-step-zumba
  • Bádminton, tenis e pádel
  • Baile moderno
  • Baloncesto
  • Fútbol sala
  • Patinaxe
  • Pilates
  • Tenis de mesa

As actividades darán comezo o 15 de outubro de 2018 e os interesados deberán inscribirse no Concello da Baña.

Prezos

As tarifas estipuladas son para a tempada completa (todo o curso académico), aínda que o pago farase de xeito fraccionado en tres prazos: outubro, xaneiro e abril.

Os prezos fixados son os seguintes:

Individual:

• 60 € unha actividade
  • 90 € dúas ou máis actividades

Familiar:

• Dous membros da mesma unidade familiar:
    • 99 € cunha actividade cada un
    • 132 € cun dos membros en dúas ou máis activiades
  • Tres ou máis membros da mesma unidade familiar:
    • 120 € cunha actividade cada un
    • 150 € cun dos membros en dúas ou máis actividades

Podes consultar toda a información nos seguintes enlaces:

Obxectivos xerais destas escolas

• Fomentar a actividade física e deportiva, facendo especial fincapé en aspectos como a participación e a diversión do alumnado.
  • Favorecer a maduración e o desenvolvemento biolóxico, psicolóxico e social dos nenos e nenas.
  • Desenvolver a capacidade de tomar decisións individuais e colectivas con relación á execución motriz, de acordo coa observación e percepción do xogo e a súa relación cos diversos obxectivos que hai que cumprir.
  • Favorecer o desenvolvemento da actividade física como medio para manter a saúde e a interacción social.
  • Fomentar que os nenos e nenas se relacionen cos demais e aprendan a respectar as normas.
  • Posibilitar o desenvolvemento de actitudes positivas cara ao propio corpo e ás súas manifestacións lúdicas, artísticas e deportivas.
  • Potenciar os valores educativos e formativos do deporte: compañeirismo, convivencia, esforzo, deportividade, respecto, superación, autoestima, traballo en equipo, etc.
  • Desenvolver as capacidades e habilidades instrumentais que perfeccionen e aumenten as posibilidades de movemento do alumnado.
  • Aceptar os demais, recoñecendo o feito de gañar ou perder como elementos propios do xogo.
  • Adquirir dominios técnicos, tácticos e xestuais propios de cada deporte.
  • Utilizar a práctica psico-deportiva como un elemento de primeira orde para a formación integral do/a neno/a e o desenvolvemento da súa personalidade.

Inicio das actividades

A data de inicio será o luns 15 de outubro de 2018 e o remate está previsto a finais do mes de maio de 2019.

20181010 3 Horarios Escolas Deportivas