20190904 A Baña MadrugaO Concello da Baña inicia mañá unha semana de portas abertas no servizo de conciliación laboral e familiar A Baña Madruga, que lle ofrece as familias que teñen escolarizadas as súas crianzas no CPI San Vicente.

O servizo ofrecerase de 7.30 a 9.15 horas de luns a venres durante o curso escolar. Dende mañá, venres día 11, e ata o venres 18 de setembro, as familias interesadas poderán probar este servizo de xeito gratuíto, para familiarizarse co seu funcionamento e decidir se queren participar no mesmo.

Para gozar de dito servizo hai dispoñibles dous abonos mensuais diferentes segundo inclúa almorzo (50 €) ou non (40 €). Mais quen queira participar días soltos tamén poderá facelo por 4 euros cada xornada.

As familias interesadas poderán inscribir aos seus cativos e cativas nas oficinas do Concello ou cubrindo o formulario que se atopa no arquivo adxunto

Attachments:
Download this file (madrugadores.pdf)20200910_inscricion_Baña_madruga[20200910_inscricion_Baña_madruga]96 kB