20190308 Día MullerO Concello da Baña conmemorou esta mañá o Día Internacional da Muller sumándose á Declaración Institucional da Federación Española de Municipios e Provincias (FEMP). Ante a representación de todos os grupos políticos da corporación, A Baña concentrouse hoxe ás 11.00 na Praza do Concello para proceder á lectura da Declaración Institucional da FEMP, mentres que Silvia Capelo levou a cabo unha performance.

O acto de conmemoración do Día Internacional da Muller contou ca axuda das traballadoras do Concello para a lectura da Declaración Institucional da FEMP. Deste xeito cada unha delas leu en voz alta unha parte do escrito para todos os asistentes, entre os que se atopaban membros de todos os grupos políticos do Concello. No transcurso da declaración, a artista local Silvia Capelo levou a cabo a súa performance, que pasará ao recordo por pintar un cadro coa mensaxe “xuntas somos máis fortes”. Finalmente, A Baña comprometeuse a continuar loitando pola igualdade asinando a Declaración Institucional e respetando todos os puntos que recolle. O texto completo atópase a continuación.