O 8 de marzo, Día Internacional dos Dereitos da Muller, ten como principal obxectivo eliminar toda forma de discriminación contra as mulleres, promover o seu empoderamento e conseguir a súa plena participación na sociedade.

En España temos moito feito, xa que é un referente en materia de igualdade, pero tamén nos queda moito por facer e un dato moi significativo é que xa son oito as mulleres asasinadas no que levamos de ano e 1.190 dende o ano 2003. O noso sentido recordo e homenaxe a todas elas e ás súas familias, así como a máis firme condena.

Coa tendencia actual en materia de igualdade, serían necesarias tres xeracións para conseguir que as mulleres tiveran unha presenza semellante á dos homes en todos os eidos da nosa sociedade

Por iso, dende o Concello da Baña reivindicamos a participación das mulleres e o poder de decisión de forma plena e efectiva na vida pública, a eliminación da violencia e o empoderamento de nenas e mulleres. En concreto, fixámonos nas nosas mulleres rurais e o seu papel fundamental no desenvolvemento de actuacións fronte á despoboación e ao reto demográfico. Reivindicamos así mesmo que sexan as nosas mulleres as que poidan estar á fronte da toma de decisións no ámbito municipal.

Debemos intensificar os esforzos no desenvolvemento de políticas encamiñadas a fomentar o emprego, o empoderamento e a educación para alcanzar a igualdade de oportunidades; impulsar a incorporación de perspectivas de xénero nas nosas actividades e participar, apoiar e desenvolver todas aquelas accións e iniciativas que promovan a igualdade e a eliminación da violencia de xénero contra as mulleres.

20200706 parque ChansO Concello da Baña decidiu manter pechados os parques infantís municipais a excepción de dous, debido á imposibilidade de garantir a súa desinfección para cumprir coas medidas de hixiene e prevención establecidas pola Xunta de Galicia fronte á covid-19.

O alcalde da Baña, José Antonio Pereira Gil, publica hoxe un bando no que indica que os únicos parques que se poden usar con seguridade son o da área recreativa de Chans e o que está diante do edificio da Escola Municipal de Música.

O Concello agradece a colaboración das familias afectadas e pide desculpas por todas as molestias que estas medidas lles poidan ocasionar.

Attachments:
Download this file (20200706_Bando_ParquesInfantis.pdf)Bando da Alcaldía sobre parques infantís[Bando da Alcaldía sobre parques infantís]37 kB

Reunions Alcaldia Parroquias

O alcalde da Baña, José Antonio Pereira Gil, vén de cancelar as reunións coa veciñanza da Baña que comezou a manter o pasado mes de xaneiro, para non interferir na campaña das eleccións autonómicas que foron convocadas esta mesma semana. Por este motivo, suspéndese a reunión prevista este venres, día 14, coa veciñanza da Riba.

En xaneiro, José Antonio Pereira iniciou unha ronda de contactos cos veciños e veciñas da Baña co propósito de promover a participación cidadá no concello, compartir inquedanzas, proxectos e necesidades. A primeira destas reunións celebrouse na parroquia de Suevos, o 31 de xaneiro. Ao día seguinte, 1 de febreiro, mantivo outra xuntanza cos veciños de Cabanas. A seguinte cita estaba prevista para este venres, 14 de febreiro, na Riba, que queda cancelada tras a convocatoria das eleccións autonómicas.

O Concello da Baña comunícalle a toda a cidadanía que, con motivo do Entroido, que terá lugar o 29 de febreiro, está prohibido aparcar dende as 15.00 ata as 20.00 horas do propio sábado nas rúas Xacinto Rodríguez e Rosalía de Castro, así como circular dende a rotonda que está á entrada da Baña ata o cruce de San Vicenzo.

A Alcaldía agradece a colaboración de toda a veciñanza para que retire os seus vehículos de toda a zona afectada coa suficiente antelación; isto é, non debe haber ningún vehículo aparcado nestas rúas e as persoas que teñan garaxe deberán prever a imposibilidade de acceder dende o garaxe á rúa nesa franxa horaria.

Por outro lado, o Concello dá as grazas anticipadas por respectar toda a sinalización que se vai colocar nos días previos ao sábado 29 de febreiro.

Máis información do Entroido 2020 neste enlace.

20200130 AlcaldeO alcalde da Baña, José Antonio Pereira, vén de convocar dúas xuntanzas coa veciñanza das parroquias de Cabanas e Suevos co propósito de promover a participación cidadá no concello. Así, o venres 31 de xaneiro o alcalde reunirase cos veciños e veciñas de Suevos no local social da parroquia ás 20.30 horas, mentres que o sábado 1 de febreiro visitará o local social de Cabanas á mesma hora.

A finalidade destas xuntanzas é "compartir inquedanzas, proxectos e necesidades", así como "valorar a situación actual do concello co fin de buscar as solucións máis favorecedoras para todos os colectivos". En senllos bandos publicados onte, a Alcaldía indica que con esta medida "pretende estar o máis preto posible da poboación da Baña" e "anima especialmente a colaborar activamente nestas reunións que teñen como obxectivo principal a participación dinámica da sociedade bañense".

Attachments:
Download this file (SKMBT_C36020012914250_Cabanas.pdf)Bando: Xuntanza coa veciñanza de Cabanas[Bando: Xuntanza coa veciñanza de Cabanas]206 kB
Download this file (SKMBT_C36020012914251_Suevos.pdf)Bando: Xuntanza coa veciñanza de Suevos[Bando: Xuntanza coa veciñanza de Suevos]204 kB