20190531 Futbol Sala

20390531 ALI3895Un grande ambiente reinou esta tarde no polideportivo de San Vicenzo nas exhibición de clausura das escolas deportivas municipais da Baña. Amigos e familiares animaban e aplaudían desde as bancadas do polideportivo, mentres os nenos e nenas practicaban e demostraban todo o que melloraron durante o presente curso escolar nas actividades promovidas polo Concello da Baña.

As escolas deportivas da Baña contaron este ano cunha trintena de nenos e nenas de 4 a 12 anos, que estiveron aprendendo, mellorando e perfeccionando os seus coñecementos en patinaxe, baile moderno, fútbol sala, baloncesto e tenis de mesa. Durante a clausura desta tarde, as nenas de patinaxe fixeron unha exhibición das súas habilidades antes de que se disputase un partido de baloncesto e, despois, dous de fútbol sala, mentres os seus compañeiros xogaban ao tenis de mesa. Precisamente, nesta disciplina, nenos e maiores puideron probar como se xoga ao ping pong.

Diferentes coreografías de baile moderno puxeron fin a exhibición, antes de que a cativada puidese gozar cos inchables que se montaron no polideportivo de San Vicenzo. Algúns xa están agardando a que pase o verán para poder seguir practicando o seu deporte favorito.

Podes ver o album de fotos no Facebook do Concello da Baña (neste enlace).

20190531 ALI3888