20190426 Maraton Contacontos

A Casa da Cultura bañense acolleu hoxe a novena edición da Maratón de Contacontos en Galego, organizada polo Concello da Baña, que incluíu como actuación especial a participación da moza Liliana Ruyère de Lonxetodo. A xornada servíu para conmemorar o Día do Libro 2019 e rematou coa distribución gratuíta de libros da campaña Libros para sermos libres.

As auténticas protagonistas da IX Maratón de narración de contos foron as familias do municipio, que se animaron a contar algunhas das súas historias favoritas diante da cativada. Como en edicións anteriores, todos os participantes foron agasallados cun libro infantil.

Para continuar coa troula, e tras presentar o seu espectáculo teatral en cidades como NovaYork, actuou a pequena Lilí de Gruyère de Lonxetodo. Cos seus relatos, os asistentes aprenderon moitos coñecementos que espertaron a curiosidade dos máis pequenos e pequenas do concello.

Para rematar este día, e grazas á campaña Libros para sermos libres, ninguén marchou coas mans baleiras, posto que se distribuíron exemplares de xeito gratuíto entre os asistentes.