Un grupo de 32 persoas, entre as que se atopaban o alcalde da Baña, Andrés García Cardeso, e o de Val do Dubra, Antonio Negreira, participaron o pasado sábado na I Ruta do Románico que organizaron conxuntamente os concellos da Baña, Negreira e Val do Dubra para poñer en valor as igrexas románicas da zona.

O técnico de Turismo Eutropio Rodríguez foi o encargado de explicar a historia das igrexas de Santa María de Paramos (Val do Dubra), Santa Baia de Lañas (A Baña), Santa María de Portor e San Pedro de Gonte (Negreira), que foron construídas entre finais do século XII e principios do XIII.
A iniciativa espertou o interese dos dous alcaldes, ata o punto de que Antonio Negreira quere repetir a iniciativa cos alumnos da ESO do CPI de Bembibre; e Andrés García Cardeso quere facer o propio cos do centro educativo da Baña.

20180915 Ruta Romanico Eutropio 2