A comisión municipal de seguimento da covid-19 do Concello da Baña pídelle á veciñanza extremar as precaucións e as medidas de seguridade para evitar a propagación do coronavirus. Segundo os datos que constan no concello, no municipio de Baña hai nestes momentos 5 casos positivos de covid-19.

Así mesmo, dende o Concello recoméndaselle á veciñanza utilizar a aplicación Pass Covid coa que a Xunta de Galicia ofrece información actualizada da situación da pandemia na comunidade. Outra posibilidade é utilizar a aplicación Radar Covid, unha app do Goberno central que avisa de maneira anónima do posible contacto que se pudo ter nos últimos 14 días cunha persoa que resultase infectada.

Pass Covid está dispoñible xa para dispositivos IOS e tamén en Google Play (preme aquí para descargala)Na web da Xunta de Galicia (preme aquí) pódese obter máis información sobre este aplicación, a través da que a Xunta comunicará as alertas, avisos e recomendacións que as autoridades sanitarias emitan sobre a evolución da covid-19.

Nesta web da Xunta pódese consultar tamén o mapa de incidencia da pandemia por concellos. Podes consultar este mapa e outros datos neste enlace (preme aquí).

Na páxina web da Xunta na que se publica información do coronavirus tamén se pode descargar e obter máis información da app Radar Covid (preme aquí).

20201028 Radar Covid