20190322 Obradoiro Xallas Barcala Dubra Baña Facebook

O Obradorio de Emprego Xallas-Barcala-Dubra V, promovido polo Concello de Santa Comba en colaboración cos Concellos da Baña, Negreira e Val do Dubra, interveu no municipio bañense para limpar, desbrozar, sanear e repoboar a finca da Airoa. Con esta e con outras actividades, o taller promove a ocupabilidade de dezaseis alumnos traballadores da comarca que conseguen cualificación profesional e adquiren experiencia laboral mediante a realización de obras e prestación de servizos de utilidade pública, ou interese social.

20190322 Obradoiro Xallas Barcala Dubra V Baña facebookO obxectivo da intervención na Baña consistiu na limpeza, desbroce, saneamento e repobación na finca Airoa, cun alcance que abarcou máis de 5.000 metros cadrados de superficie. A actuación desenvolveuse en catro fases: a eliminación do residuo acumulado dentro da área de actuación que impedía a limpeza e acondicionamento da mesma, o desbroce de vexetación (toxos, silvas, fentos, pequenas arbores e arbustos) que en case todo o espazo superaba os 2 metros de altura, a tala de varias unidades de eucaliptos que impedían o acceso ás zonas de desbroce, o movemento de terra para acondicionar o terreo e por último, a repobación de especies autóctonas na área periférica á mesma.

A axilidade na execución da execución, estivo favorecida polas condicións climatolóxicas deste inverno e pola colaboración de todos os entes implicados que cederon a maquinaria pesada necesaria para facer o movemento de terras, e o desbroce mecánico. Tamén hai que salientar a colaboración de todos os entes implicados, así como a motivación do alumnado-traballador.