• Publicaranse en redes vídeos con exercicios adaptados a diferentes características

• O Concello anima a veciñanza a interactuar, formulando consultas ou compartindo adestramentos

20200323 Deporte Na Casa

O Concello da Baña, a través do Departamento de Deportes, pon a disposición da veciñanza unha serie de vídeos para promover a actividade física. Con esta iniciativa, o consistorio busca poñer en valor a importancia da actividade física para pasar estes días de confinamento na casa.

Durante estes días publicaranse no Facebook do Concello vídeos ou enlaces a tutoriais ou noticias do ámbito deportivo. A intención do Departamento de Deportes é adaptar estas tarefas ás características da veciñanza: idade, relación previa coa actividade física, doenzas... As publicacións iniciáronse hoxe, luns, cun vídeo para realizar na casa exercicios de mobilidade articular, traballo cardiovascular, traballo de forza e estiramentos.

Por outra banda, o Concello insta os veciños e veciñas da Baña a compartir os seus adestramentos e exercicios e a interactuar cos vídeos que se vaian publicando. Así, abre dúas vías para formular as dúbidas ou consultas: a través do propio Facebook do Concello ou vía telefónica, no número 669 368 413, ben sexa cunha chamada ou ben mediante o WhatsApp.

Vídeo: Actividade física durante o estado de alarma (I)