20191006 01 ALI9337

O atleta Daniel Paz Pardo, do club boirense Tribu Trail, deu a sorpresa esta mañá ao impoñerse no CMP Trail da Baña aos grandes favoritos, os corredores do Club Atletismo Negreira Rubén Martínez Mayo e Roberto Tuñas, actuais campións e medalla de bronce no Campionato Galego de trail. O atleta do Barbanza necesitou 2:28:48 para completar los 26,5 km do trail longo, e detrás del cruzaban a meta situada en San Vicenzo Roberto Tuñas (2:32:13) e Rubén Martínez (2:35:26).

En mulleres, a ourensá María Ferreiro Pérez (3:10:15) non lles deu opción as súas rivais. Noly Casal Olveira, do Tribu Trail, entraba unha hora despois da gañadora (4:13:12) e Johana Torres, do K2Ordes, necesitou 4:43:43 para completar o percorrido.

Polo que respecta á proba de 17 km, a clasificación final do minitrail quedou liderada por Miguel Vázquez Grela (1:35:48), seguido de Luis Miguel Antelo (1:37:31) e Víctor Maneiro Freire (1:37:41).  En mulleres, os tres primeiros postos foron para Verónica Noya Serramo, co Club Atletismo Outes, cun tempo de 2:15:11; seguida de Cristina García Beiro (2:15:15), do Ponte Trail, e Patricina Alvarez Rey (2:22:27).

20191006 escaleras ALI9151

Nas dúas probas do CMP Trail da Baña tomaron a saída esta mañá máis de 120 atletas. Nas dúas andainas non competitivas (unha pro de 16 km e outra amateur de 10,5 km), tomaron a saída 148 corredores. A gran maioría destacou o fermoso do percorrido polos montes da Baña nunha xornada na que houbo anécdotas curiosas, e ata quen se animou a participar levando a súa filla ás costas nunha cadeira.

Cinco horas tardaron todos os participantes en facer os diferentes percorridos ata chegar á meta, situada na Praza do Concello da Baña, onde os e as atletas puideron repoñer forzas nun catering gratuíto que contaba con froita e bebida, ademais de cinco bocadillos dun metro de longo cada un preparados por tapería A Esmorga, de Negreira. Fisioterapeutas de Fisiovita atenderon todas as persoas participantes que cruzaron a meta con algunha molestia.

Organizado polo Concello da Baña e GTraM Val de Barcala, o CMP Trail da Baña estivo patrocinado pola marca italiana de roupa deportiva CMP, Deportes Alvite, Talleres Baleato, Gráficas Esteiro, Coca Cola e Emesports.

Ao rematar a proba, procedeuse á entrega de trofeos na praza do Concello aos tres primeiros clasificados en cada unha das categorías. Ademais dos primeiros atletas en cruzar a liña de meta, as clasificacións por categorías quedaron así:

20191006 ALI8835TRAIL CMP A BAÑA

• Clasificación oficial masculina: Daniel Paz Pardo, Roberto Tuñas González, Rubén Martínez Mayo
  • Clasificación oficial feminina:María Ferreiro Pérez, Noly Casal e Johana Torres
  • Categoría absoluta masculina:Roberto Tuñas. González, Rubén Martínez Mayo e Ramón Mouriño Fresco.
  • Categoría absoluta feminina: María Ferreiro López
  • Veteranos 1:Daniel Paz Pardo, José Manuel Fernández García, Pablo Conde Estévez,
  • Veteranas 1: Noly Casal Olveira, Johana Torres Torres
  • Veteranos 2: Joaquín Álvarez Portela

MINITRAIL CMP A BAÑA

• Clasificación oficial masculina: Miguel Vázquez Grela, Luis Miguel Antelo Lema, Víctor Maneiro Freire
  • Clasificación oficial feminina (coincide coa categoría absoluta femenina):Verónica Noya Serramo, Cristina García Beiro e Patricia Álvarez Rey
  • Categoría absoluta masculina:  Miguel Vázquez Grela, Carlos Martínez Mayo e Adrián Iglesias Penido.
  • Veteranos 1: Luis Miguel Antelo Lema, Víctor Maneiro Freire, Juan Luna DOmínuez
  • Veteranas 1: Ana Beatriz Blanco López, Ana Sinde Cantorna, Montse Veiga Blanco
  • Veteranos 2: José Suárez Leis, Ramón Collazo Mosquera e Miguel Lestón Fabeiro.