O Concello da Baña tomou a decisión de aprazar para o domingo 25 de marzo  a celebración tanto da XV Festa da Filloa da Pedra como da II Ruta BTT Filloa da Pedra polo aviso de condicións meteorolóxicas adversas para este fin de semana. Tanto Meteogalicia como a AEMET (Axencia Estatal de Meteoroloxía) coinciden no seu prognóstico de fortes ventos e choiva intensa entre a noite do sábado e o mediodía do domingo, día 11, data na que estaba prevista a celebración desta festa.

O alcalde da Baña, Andrés García Cardeso, vén de asinar un bando informando desta decisión e remitindo á Axencia de Desenvolvemento Local do Concello da Baña para obter máis información. Pódese contactar nos teléfonos 981 886 777 ou 981 886 501.

Garantir a seguridade de todas as persoas que tivesen previsto asistir á festa e das que partcipan na organización foi o que motivou a decisión do Concello da Baña de aprazar todas as celebracións para o domingo 25 de marzo.

Con respecto á II Ruta BTT Filloa da Pedra, a organización decidiu tamén ampliar o prazo de inscrición ata o xoves 22 de marzo. O formulario de inscrición e o regulamento desta proba pódense consultar na páxina web municipal (preme neste enlace)