20190430 Carteles Veran VelaOs rapaces/zas do Concello da Baña poderán inscribirse nos campamentos e cursos de vela que oferta a Deputación da Coruña para o verán 2019. A continuación, achégase a información básica de cada convocatoria:

Por unha banda, os campamentos deportivos realizaranse en multitude de concellos de toda a provincia, entre os días 30 de xuño e 26 de xullo (en 4 quendas de 5 días). Esta actividade está dirixida a rapaces/zas de 9 a 14 anos de idade, cumpridos durante o ano 2019, empadroados nun concello da provincia da Coruña. As inscricións faranse no concello no que o/a rapaz/a estéa empadroado antes do 31 de maio de 2019. Para máis información, visita a páxina web da Deputación

Por oyutra banda, os cursos semanais (repartidos en 6 quendas) de vela realizaranse en Boiro, Outes, Fisterra, Malpica de Bergantiños, A Coruña e Ortigueira, entre o 1 de xullo e o 9 de agosto. Esta actividade está dirixida a rapaces/zas de 9 a 18 anos de idade, cumpridos durante o ano 2019, empadroados nun concello da provincia da Coruña (os/as nenos/as empadroados/as nos concellos onde se fai a campaña de vela terán prioridade). As inscricións faranse nos concellos participantes, no prazo estipulado por cada un. É imprescindible que saiban nadar. Para máis información, visita a páxina web da Deputación.