29 outubro 2018

O grupo de traballo mixto do Obradoiro de emprego Xallas-Barcala-Dubra IV publicou o listado definitivo de alumnos seleccionados, que se pode consultar no documento adxunto.

24 outubro 2018

O grupo de traballo mixto do Obradoiro de emprego Xallas-Barcala-Dubra IV publicou hoxe o listado provisional de alumnos seleccionados, que se pode consultar no documento adxunto.

11 setembro 2018

A Consellería de Economía, Emprego e Industria ven de concederlle aos concellos da Baña, Negreira, Santa Comba e Val do Dubra o obradoiro dual de emprego ‘Xallas-Barcala-Dubra IV’ que permitirá a 20 persoas desempregadas maiores de 18 anos (5 de cada concello) formarse nas especialidades de Promoción turística local e información ao visitante e en Operacións auxiliares de revestimentos continuos en construción.

Esta modalidade de obradoiros duais de emprego combinan un contrato de formación e aprendizaxe durante 9 meses e, como principal novidade, a contratación en prácticas dun mínimo de tres meses máis nunha empresa emprazada no ámbito territorial onde teña lugar o taller de emprego, sempre que o traballo estea vinculado coas materias que se impartan no programa, segundo informa a Consellería.

Neste caso, o alumnado que resulte seleccionado do municipio da Baña recibirá durante 9 meses formación profesional para o emprego, alternándoa coa práctica profesional nas dúas especialidades deste obradoiro. Promoción turística local e información ao visitante, por unha banda, e Operacións auxiliares de revestimentos continuos en construción, pola outra.

Ademais, recibirá formación en materias de alfabetización informática, sensibilización ambiental, sensibilización en igualdade de oportunidades entre mulleres e homes e prevención de riscos laborais. E tamén orientación, asesoramento e información profesional e formación empresarial. Para o alumnado participante que non acadara os obxectivos da Educación Secundaria Obrigatoria organizaranse programas específicos para obter o certificado mediante as probas correspondentes.

Poderán ser beneficiarias do obradoiro dual de emprego Xallas-Barcala-Dubra IV persoas desempregadas que teñan 18 ou máis anos e estean inscritas no Servizo Público de Emprego de Galicia.

Todas as persoas que estean interesadas en participar no proceso selectivo que se desenvolverá proximamente deberán achegarse á Oficina de Emprego Santiago Norte, se non están inscritas nela como demandantes de emprego.

Attachments:
Download this file (20181024_Listado_Provisional_alumnos_seleccionados.pdf)20181024_Listado_Provisional_alumnos_seleccionados.pdf[Listado provisional de alumnos admitidos]1791 kB
Download this file (20181029_Listado_Definitivo_alumnos_seleccionados.pdf)20181029_Listado_Definitivo_alumnos_seleccionados.pdf[Listado definitivo de alumnos admitidos]2011 kB