20190924 I CAMPIONATO DE BILLARRO Concello da Baña celebra este sábado, 28 de setembro, o I Campionato de Billar "Maiores" a partir das 15.00 horas, no centro social da terceira idade do municipio.

O prazo de inscrición remata o venres 27 de setembro e pode facerse no mesmo centro de forma pesencial, ou chamando ao 628 022 765.

20190912 Cartel Cursos PinturaO Concello da Baña organiza clases de debuxo e pintura para o curso 2019/20. Silvia Capelo, licenciada en Belas Artes, impartirá a partir do mércores, 2 de outubro, no local das escolas vellas, de 17.30 a 19.00 horas, este curso dirixido a nenos e nenas, que se repetirá cada mércores no mesmo horario e localización. Os xoves, de 17.00 a 18.00 horas no local da terceira idade, será a quenda da actividade para persoas adultas.

Para máis información, ponse a disposición das persoas interesadas o número de teléfono 697 342 138 (admite mensaxes por WhatsApp).

20190803 Camilo Canay

O Concello da Baña quixo render homenaxe aos veciños de maior idade que asistiron hoxe a XXVI Festa dos Maiores, motivo polo que o alcalde entregoulles sendos agasallos a Camilo Canay Landeira, da parroquia de Ermida e con 102 anos, e a Carolina Pereiro Romero, de Vilarnovo que xa cumpriu 92 anos.

20190803 Carolina Otero

Jose Antonio Pereira sorprendeu aos dous homenaxeados cando estaban xa sentados para iniciar o xantar que se celebrou na área recreativa Agra de Chans e ao que asistiron 600 veciños e veciñas da Baña para conmemorar a vixésimo sexta edición da Festa do Maiores. Pereira Gil asegurou despois da misa que a intención do equipo de goberno é manter esta festa, e “promover medidas e iniciativas para mellorar a calidade de vida das persoas maiores e previr situacións de soidade”.

20190803 Asistentes festa maiores baña

A festa comezou coa actuación das Pandereteiras da Baña, que estiveron actuando durante media hora antes de que comezase a misa. Despois, pulpería Veloso encargouse de preparar e servir un menú a base de empanada, pulpo e carne ao caldeiro que saciou os padais más esixentes. A Charanga Os Celtas e Faisca da Pontraga animaron a sobremesa e provocaron que moitos dos asistentes se animasen a bailar e cantar algúns dos temas que tocaron.

Album de fotos no facebook do Concello da Baña (neste enlace)

20190803 Pandeireteiras da Baña

20190629 apertura piscina municipal 01O verán está chegando ao seu fin e por iso a piscina municipal da Baña xa ten data de clausura. Estas instalacións municipais permanecerán abertas ata o vindeiro domingo 15 de setembro, despois de máis de dous meses a disposición da veciñanza.

Ata entón, o horario continuará sendo o xa estipulado para o mes de setembro (de 15.30 a 20.30 horas).

20190731 ALI6667

O Punto de Atención á Infancia (PAI) do Concello da Baña pechou esta mañá o curso 2018/19. O grupo de artistas Fabaloba foi o encargado de clausurar esta etapa da man do seu espectáculo ‘A casa encantada de Alí’, dirixido ao alumnado que estivo acompañado polas súas familias e polas súas mestras, que tamén presidiron o acto de graduación para a cativada que se traslada á escola infantil o vindeiro curso.

Hoxe comezaron as vacacións para a cativada de entre 0 e 3 anos que formou parte do PAI da Baña durante o actual curso. A agrupación artística Fabaloba visitou ao alumnado co seu espectáculo interactivo ‘A casa encantada de Alí’, que inclúe cancións, xogos e contos infantís en galego para despedir a esta familia que medrou xunta durante os últimos 9 meses.

Nesta ocasión as familias tamén estiveron convidadas á celebración, polo que non perderon a oportunidade de pasar unha divertida mañá xunto con todo o equipo do PAI. Ademais, as mestras do centro entregaron diplomas e barretes aos cativos e cativas que pasarán á escola infantil o vindeiro curso.

Album de fotos no facebook do Concello da Baña (neste enlace).