• O deputado Antonio Leira visita o Concello da Baña e anuncia que o organismo provincial aprobará a subvención no vindeiro pleno

• Compromete tamén a concesión doutros 175.000 euros para unha segunda fase dos traballos

visita antonio leira

O deputado provincial Antonio Leira visitou esta mañá o Concello da Baña e anunciou, nunha reunión co alcalde, o compromiso da Deputación da Coruña de aprobar no pleno de novembro deste organismo a concesión dunha partida de 200.000 euros para arranxar a estrada que vai de Vilar de Torre a Paramos.

Antonio Leira informou ao rexedor bañense, José Antonio Pereira, de que a Deputación provincial lle vai conceder ao Concello da Baña unha subvención total de 375.875,06 euros para financiar a mellora da pavimentación da vía pública que discorre entre Vilar da Torre e Paramos. Ao vindeiro pleno do organismo provincial levarase a primeira fase de execución dos traballos, orzamentada en 200.000 euros. Quedarán pendentes de outorgar despois, de cara a unha segunda fase, outros 175.875,06 euros. Estas dúas cantidades cubrirán un 80 por cento do total dos 469.843,83 euros que custa a obra.