• Está organizado polo Concello en colaboración co Clube Seixos e a Asociación A Baña Emprende

• Haberá probas competitivas de 26 e 16 quilómetros e unha andaina non competitiva de 16

• A saída será na praza do Concello a partir das 9.45 horas

• O prazo de inscrición remata o 27 de setembro

2019 trail ALI9088

O Concello da Baña organiza o vindeiro 2 de outubro, domingo, unha nova edición do Trail da Baña, que contará con dúas probas competitivas (26 e 16 quilómetros), unha andaina non competitiva de 16 km e un pequetrail con probas adaptadas as idades e número de persoas inscritas. O prazo para anotarse remata o 27 de setembro, e debe facerse a través da web de Galitiming (neste enlace) pagando unha cota de entre 5 e 15 euros, segundo a proba elixida.

O Trail da Baña está organizado polo Concello, en colaboración con Clube Seixos das sendas enxebres e a Asociación A Baña Emprende, e permitirá percorrer algúns dos paraxes máis espectaculares do municipio. A saída darase na praza do Concello ás 9.45 horas para o trail e ás 10.00 horas para a andaina. As persoas participantes no trail terán un máximo de 6 horas para completar o percorrido, que ten un desnivel positivo duns 780 metros (500 metros o minitrail).

A organización recoméndanlle aos participantes que leven impermeable, teléfono móbil cargado, vaso e sistema de hidratación propio e establece tres puntos de abastecemento con líquido e sólido, para que as persoas participantes poidan repoñer forzas. No caso do pequetrail, o abastecemento estará na meta. As persoas participantes na andaina estarán auxiliados por membros da organización e nunca poderán abandonar dita formación para evitar confusións ou accidentes.

No caso do trail, establécense premios para os tres primeiros homes e as tres primeiras mulleres na liña de meta en cada unha das tres categorías establecidas: absoluta (maiores de 18 anos), veteranos e veteranas 1 (maiores de 40 anos) e veteranos e veteranas 2 (maiores de 55). O regulamento completo do Trail da Baña pódese consultar neste enlace (preme aquí)

2019 Andaina ALI8956

inscrición na proba debe facerse a través da páxina web de Galitiming (preme aquí) ata o 27 de setembro pagando a corresponden cota, que será de 15 euros para a modalidade de trail, 12 para o minitrail, 10 para a andaina e 5 euros para o pequetrail. A inscrición inclúe: dorsal personalizado, obsequio de participación, cronometraxe/clasificacións (no trail e minitrail), seguro de accidentes/reponsabilidade civil, abastecementos, servizo médico, ambulancia e servizo de fisioterapia no final da proba. As persoas participantes poderán recoller o seu dorsal o domingo 2 de outubro, entre ás 8.00 e ás 9.30 horas, na praza do Concello.