• Premiarase o vídeo da lectura en galego máis votado na páxina de Facebook do Concello

• Os traballos audiovisuais terán unha duración de menos dun minuto e poderán presentarse entre o 11 e o 17 de maio

• A persoa gañadora recibirá un lote de libros

20200511 Video LetrasO Concello da Baña convoca o I Concurso de Vídeo Letras Galegas, no que poderán participar todos os veciños e veciñas que o desexen con pequenas creacións de menos dun minuto. Cada participante poderá gravar ata tres vídeos dunha lectura en galego seleccionada entre os libros das figuras homenaxeadas polas Letras Galegas, en especial de Ricardo Carballo Calero, autor escollido para este 2020.

As pezas deben subirse como un comentario á entrada na páxina de Facebook do Concello da Baña co cancelo #ConcursoDeVídeoLetrasGalegas. O vídeo que reciba máis "gústame" será o gañador do certame e recibirá como premio un lote de libros. En caso de empate a votos, será un xurado do ámbito da cultura e da lingua o que resolva.

Os vídeos poden comezar a compartirse xa mesmo. O prazo remata o próximo domingo 17 de maio, día das Letras Galegas.

Pode consultar as bases do concurso no arquivo adxunto a esta nova.

Enlace á entrada no Facebook da Baña.

Attachments:
Download this file (BASES DO I CONCURSO DE VÍDEO LETRAS GALEGAS.pdf)Bases do I Concurso de Vídeo Letras Galegas[Bases do I Concurso de Vídeo Letras Galegas]72 kB