• Nun bando solicita evitar a rega de xardíns privados, baldear e limpar fachadas e vehículos ou encher piscinas //

20220825 Baña consumo auga

O Concello da Baña acaba de publicar un bando solicitándolle á veciñanza que faga un uso sostible e responsable da auga debido a seca que está a padecer Galicia e o resto de España. Nun bando asinado polo alcalde en funcións, César Ramos resalta a importancia de levar a cabo medidas de aforro no consumo da auga, evitando malgasto e minimizando os usos prescindibles.

O pasado luns, día 22, Augas de Galicia comunicoulle ao Concello da Baña unha importante redución das aportacións hídricas na estación de aforos nº 520, situada no río Tambre.

Por este motivo, o Concello solicítalle á veciñanza que evite a rega de xardíns privados, limitadas ou evitar o uso de auga en piscinas privadas e evitar baldear e limpar as fachadas ou vehículos.

Unhas medidas que poden e deben complementarse con outras de carácter individual que permitan facer u uso sostible e responsable da auga, un ben esencial cada vez máis escaso. Deste xeito “entre todas e todos lograremos aforros considerables que repercutirán favorablemente na continuidade do subministro municipal de auga potable”, sinala César Ramos no bando.