• Anuncia cortes de tráfico polo percorrido da proba e solicita que non se aparquen vehículos na praza do Concello

• Ampliado o prazo de inscrición ata as 12.00 horas do día 30 de decembro

Baña San Silvestre 2022 1920 1280 px

O Concello da Baña está cos últimos preparativos para celebrar este sábado, 31 de decembro, a segunda edición da San Silvestre entre ás 16.00 e ás 19.00 horas. Os máis de cen participantes xa anotados tomarán a saída ás 17.00 horas dende a praza do Concello para percorrer uns catro quilómetros antes de chegar á meta, situada no mesmo punto.

Para facilitar o desenvolvemento da proba, o alcalde, Andrés García Cardeso, acaba de asinar un bando, no que solicita a colaboración da veciñanza para que non aparque os seus vehículos na praza do Concello o sábado pola tarde nin nas súas inmediacións, e para que se respecten os cortes de tráfico que se producirán ao paso da carreira nos lugares de San Vicenzo, Vesía, Guende, Xasoso, O Castro, Señor e A Castiñeira.

Máis de cen persoas xa están inscritas para participar nesta segunda edición da San Silvestre da Baña, unha carreira lúdica de 4 quilómetros na que se anima ás persoas participantes a correr disfrazadas. Ao rematar haberá unha gran chocolatada, badaladas e agasallos. Dende a Concellería de Promoción da Vida Activa e Deporte anuncian a colocación dunha gran carpa para resgardarse en caso de choiva.

Para facilitar a participación de todas as persoas interesadas, a organización ampliou o prazo de inscrición ata mañá, venres, día 30, ás 12.00 horas. Para anotarse é suficiente enviar un correo electrónico ao enderezo Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. ou unha mensaxe de whatsapp ao teléfono 669 368 413 indicando nome, apelidos, idade, DNI e número de teléfono da persoa participante.

Este ano, o karateka Nicolás Carnota será o padriño da San Silvestre da Baña, que conta coa colaboración de Spar Express Corneira, Neumáticos Marcos, Sinala Tecnoloxía Visual, Automoción Torreira, Pizzería O Muiño e Xallas Publicidade.