• A carreira, non competitiva e de catro quilómetros, sairá ás cinco da tarde da Praza do Concello

• O prazo de inscrición remata o 28 de decembro e abonda con mandar un correo a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. ou unha mensaxe ao 669 368 413

A San Silvestre volverá despedir o ano na Baña. A carreira, non competitiva e de tan só catro quilómetros, pretende reunir ao maior número de persoas de todas as idades para combater o frío cun pouco de exercicio e, sobre todo, para pasar un bo rato. A Concellería de Promoción de Vida Activa e Deporte anima a disfrazarse a todos os participantes e recorda que, unha vez remate a proba, haberá reparto de agasallos, unha gran chocolatada e se poderá gozar dun adianto das badaladas.

A segunda San Silvestre da Baña sairá ás cinco da tarde da Praza do Concello para percorrer as rúas de San Vicenzo. Todas as persoas que o desexen poderán inscribirse na carreira totalmente de balde ata o 28 de decembro. Abonda con enviar un correo a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo. ou un wasap ao número de teléfono 669 368 413, indicando nome, apelidos, idade, DNI e número de teléfono. Os menores de 12 anos deberán correr na compaña dunha persoa adulta.

Na súa estrea o ano pasado, a San Silvestre chegou aos oitenta atletas participantes, que encheron de disfraces e alegría as rúas bañenses. A proba serviu tamén para renderlle homenaxe a marchadora Alba Pérez, bronce no campionato de España de marcha en ruta sub 20.