• A recepción dos Reis Magos celebrouse no pavillón de San Vicenzo e arrincou con espectáculo Hoxe sí! da compañía Sempre Arriba

• Melchor, Gaspar e Baltasar visitaron o centro de maiores, a residencia de Ceilán e a Fundación Anxiños

20240105 reis magos banha 9

Fieis á tradición, as Súas Maxestades de Oriente visitaron esta tarde A Baña, sementando ao seu paso maxia e ilusión propias desta xornada tamén máxica. Melchor, Gaspar e Baltasar chegaron ao pavillón de San Vicenzo contra ás seis da tarde, entre os aplausos e o xúbilo do público infantil. Cumprindo co programa previsto, as nenas e os nenos presentes no pavillón puideron charlar co seu rei favorito, tomarse unha foto e recibir como anticipo da noite máis máxica do ano un pequeno agasallo e unhas lambetadas.

20240105 reis magos banha 7

Os pequenos e as pequenas da Baña tamén gozaron dos xogos inchables instalados na pista. E, para recuperar forzas e amornar os nervios, grandes e peques degustaron un anaco de rosca acompañado dun refresco, zume, auga ou batido de chocolate.. Tamén había petiscos especiais para as persoas celíacas ou con problemas de intolerancias.

20240105 reis magos banha 6

O programa desta tarde de festa abríase co espectáculo de música, circo e humor da compañía Sempre Arriba, Hoxe sí!, presentando a Marta Iglesias nun show de linguaxe clown con acrobacia aérea que fascinou ao público.

20240105 reis magos banha 3

Os Reis Magos tamén visitaron o centro de maiores,a residencia de Ceilán e na Fundación Anxiños, acompañados polo alcalde, José Antonio Pereira Gil, e a concelleira de Cultura, Mónica González. En cada un destes centros, as Súas Maxestades de Oriente entregaron unha rosca.

20240105 reis magos banha 1

Dende o Concello, alcalde e concelleira de Cultura quixeron agradecer a colaboración de todas aquelas persoas que fixeron posible que a festa de Reis desta tarde fose todo un éxito, e, especialmente á técnica de Cultura, Marta Cambeiro.

Podes ver máis fotos no da visita das Súas Maxestades de Oriente no Facebook do Concello

20240105 reis magos banha 8

.