‘Galiza Profunda’ e ‘Enxamio da Baña’ quedaron terceiros en carrozas e comparsas, respectivamente.

Os 27 participantes nas diferentes categorías procedían de nove municipios das comarcas de Santiago, Noia e A Barca

Nicrafest ALF5384

O NON á guerra de Ucraína, as Tanxugueiras co Benidorm Fest, os emoticonos, as abellas e a moción de censura entre PP e Compromiso non faltaron onte no desfile de Entroido na Baña, ao que acudiron un total de 27 participantes nas diferentes categorías e procedentes de nove concellos das comarcas de Santiago, Noia e A Barcala. ‘Oroso West’ e ‘Nicrafest’ foron os gañadores, intercambiándose os postos en comparsas, que gañaron os de Oroso, e carrozas, con vitoria para Negreira. 'Galiza Profunda' e o 'Enxamio da Baña' quedaron terceiros en carrozas e comparsas, respectivamente.

Galiza Profunda ALF5334

Ás rúas de San Vicenzo acudiu numeroso público para ver as actuacións e animar aos participantes nun desfile presentado por Lupe Blanco, gañadora da primeira edición dos Premios Galegos de Regueifa.

Enxamio da Bana ALF5301

Tras a deliberación do xurado, os gañadores das diferentes categorías foron:

Individual infantil: Beyoncé

Individual adulto: O caloriño da lareira

Parella: Cultura inuit

Grupo: Entroido minecraft

Carrozas: Oroso West (1ª), Nicrafest (2ª) e Galiza Profunda (3ª)

Comparsas: Nicrafest (1ª), Oroso West (2ª) e Enxamio da Baña (3ª)

Galería de imaxes no Facebook do Concello da Baña (neste enlace) e tamén vídeos con algunhas das actuacións

Oroso West ALF5354