• As clases serán polas tardes, os luns mércores e venres na Escola municipal de música e os martes e xoves na tradicional

2022 Bana Matricula Escolas Musica 1 copia

O Concello da Baña abre tamén hoxe o prazo de matrícula para aquelas persoas que desexen cursar estudos na Escola municipal de música ou na Escola de música tradicional da Baña. O prazo para anotarse remata o vindeiro 19 de setembro. En ambos os dous casos, as clases serán polas tardes durante o presente curso escolar.

A Escola municipal de música da Baña oferta este ano solfexo en todas as modalidades, canto e clases con instrumentos de vento madeira e vento metal, percusión, piano, guitarra e acordeón. As clases serán os luns, mércores e venres de 15.30 a 21.00 horas. Os horarios definitivos estableceranse unha vez pechada a matrícula e conformados os grupos nos diferentes instrumentos.

Os prezos establecidos son os que figuran na ordenanza fiscal de 2012 e os pagos faranse trimestralmente. Son de 20 euros/mes por un instrumento e 30 €/mes se se elixen dous instrumentos. No caso de  familiares de primeiros grato, o segundo usuario pagará 10 e 15 euros mensuais, respectivamente.

A ficha de inscrición da Escola municipal de música da Baña pódese descargar no arquivo adxunto.

Polo que respecta a Escola de música tradicional, este ano poderase estudar gaita, pandeireta, percusión e baile galego os martes e xoves de 17.00 a 22.00 horas. Aquí tamén se fixarán os horarios definitivos unha vez se coñeza o número de persoas que se anotaron en cada modalidade. O prezo da matrícula é de 30 euros por temporada e actividade.

A ficha de inscrición da Escola de música tradicional da Baña pódese descargar no arquivo adxunto.

As bases de funcionamento das dúas escolas de música da Baña pódense consultar no arquivo adxunto.