• A finalidade deste programa é promocionar a cultura e o folclore popular

• As actuacións adxudicaranse por orde de entrada no rexistro

As asociacións de veciños da Baña xa poden solicitarlle ao Concello a actuación de grupos de gaiteiros para as súas celebracións. A través do programa Gaiteiros polas parroquias, o Concello financiará ata oito actuacións, que se concederán por orde de presentación no rexistro. Con esta acción a concellería de Cultura busca promocionar a cultura e o folclore popular a través das festas parroquiais.

A convocatoria está aberta ata o 15 de decembro de 2023 para todas aquelas asociacións de veciños con sede no Concello da Baña. A petición deberán presentala con quince días de antelación á celebración da festa e poderán facelo a través da solicitude xeral na sede electrónica e de forma presencial ou telemática no rexistro municipal. O Concello asignaralle a cada asociación unha única actuación ao ano.

Para as asociacións, a actuación será totalmente gratuíta. Segundo as bases deste programa, o grupo de gaiteiros tocará durante a misa, a procesión e na sesión vermú; xa que logo, o pasarrúas ou alborada contémplase como unha contratación á parte e directamente cos gaiteiros.

As bases reguladoras do programa de solicitude de Gaiteiros polas parroquias, promovido pola concellería de Cultura da Baña, poden consultarse no arquivo adxunto.