A proba xuntou esta mañá a 287 participantes nas catro probas disputadas

José Manuel García Antelo e Carlos Lema Fernández foron os mellores locais nas carreira de 28 e 16 km, respectivamente

20231001 Trail da Banha saida meta podios 9

Roberto Tuñas conseguíu hoxe o seu obxectivo de gañar o Trail da Baña. Despois de quedar terceiro en 2018 e segundo en 2919 esta mañá foi o máis rápido en rematar os 28 km en algo mási de dúas horas e media (2.37.10). Na proba curta de 16 km os gañadores foron Marcos Castro e Olaia Suárez. A proba estivo organizada polo Club Seixos e contou coa colaboración do Concello da Baña.

O Trail da Baña celebrou esta maña a súa edición máis numerosas das catro celebradas. 287 persoas tomaron as saída diante do polideportivo municipal de San Vicenzo. 130 competían nas dúas modalidades de trail (longo de 28 km e curto de 16) e outras 157 nas dúas andainas non competitivas de 16 e 10 km.

20231001 Trail da Banha saida meta podios 106

Na liña de meta, os primeiros en chegar foron os do trail curto unha hora e media despois da saída. Os gañadores en categoría masculina foron Marcos Castro (1.22.36), Rubén Martínez (1.26.58) e Eloy González (1.30.47). Entre as mulleres, as máis rápidas foron Olaia Suárez (1.51.14), Carolina Niño (1.53.27) e Silvia Miragaya (1.54.58).

20231001 Trail da Banha saida meta podios 108

Nesta proba tamén levaron trofeos os tres primeiros das categorías de veteranos 1, Manuel Castro, Sergio Monteagudo, Jacobo Paredes; Maite Salgado, Verónica Martínez e Liza Caballero; e veteráns 2: José Suárez Ricardo Villar, Manuel Millán, Carmen García, Matilde Vázquez e Chelo Vigo.

20231001 Trail da Banha saida meta podios 113

No trail longo subiron ao podio Pablo Conde, Juan Besteiro e Manuel Vieites (veteranos 1) e Fernando González, Francisco Blanco e Jesús Iglesias (veteranos 2).

Os mellores corredores da Baña foron José Manuel García Antelo (3:18:25) na proba de 28 km e  Carlos Lema Fernández (1.45:07) no trail curto.

O alcalde da Baña, José Antonio Pereira, e a concelleira de Turismo, Deporte e Relacións Institucionais, Ana Pensado, estregáronlle medallas a todas as persoas participantes e trofeos as mellor clasificadas de cada categoría.

Os mellores da Bana

As clasificacións completas pódense consultar na páxina web de Galitiming, nos seguintes enlaces. Clasificación trail longo e clasificación trail curto.

A proba tivo un percorrido “moi fermoso e esixente” destacou unha das atletas tras cruzar a meta. “É moi entretido e bonito”, asegurou outro dos participantes. O gañador do trail longo, RobertoTuñas, agradeceu que, nun día de tanto calor como o de hoxe “a maioría do percorrido fose preto do río e pola sombra”.

O Club Seixos, coa colaboración do Concello da Baña, organizou a proba, que contou co patrocinio de Ternera Gallega, Gadis, Futsal A Baña, O Muíño Pizzería, Rosfavi S.L., Neumáticos Marcos, Clun, Spar Express Corneira, Soft4fit e Panadería Xallas.

Alumnado da academia Englis Rocks de Carballo estiveron animando a festa que se organizou despois da entrega de trofeos, coas tres agrupacións que tocaron na Baña: Full System, Dixies e Retro Tool.