• Participaron unha nena e cinco nenos das escolas deportivas municipais

• Sergio Calvo conseguiu o segundo posto na categoría sub 10 e o terceiro en sub 12

• Nico Amado foi segundo en sub 12

• Pedro Varela quedou segundo en sub 14 e Noel Casares, terceiro

Os integrantes da Escola Municipal de Xadrez da Baña que participaron no torneo provincial da Coruña desputado a pasada fin de semana volveron de Padrón con tres pratas e dous bronces.

O equipo bañense estivo formado por Marta Calvo, Sergio Calvo, Unai Casares, Noel Casares, Pedro Varela e Nico Amado.

Marta, no seu primeiro campionato, logrou 3 dos 7 puntos na categoría sub 8.

Na sub 10 participaron Sergio Calvo, que asinou un segundo posto con 6 de 7 puntos, e Unai Casares, que foi sétimo logo de perder na última partida contra o campión.

A categoría sub 12 contou con Sergio Calvo, que foi segundo con 6 de 7 puntos empatando co primeiro clasificado; Nico Amado, terceiro con 5,5 puntos; e Unai Casares, que fixo 3 puntos.

Por último, en sub 14 hai que salientar o segundo posto de Pedro Varela, con 5 puntos, e o terceiro de Noel Casares, tamén con 5 puntos.

Ademais, Dani Manrique desputou o torneo provincial de Ourense.

Clasificacións:

Sub 8.