• Haberá espectáculo de circo na rúa, reparto de agasallos e chocolate quente para as persoas asistentes

20230105 Reis Bana 2023 1920x1280

As Súas Maxestades os Reis Magos de Oriente veñen de confirmar que acudirán puntuais á súa cita coas nenas e cos nenos da Baña o xoves, 5 de xaneiro. A comitiva real chegará ao pavillón municipal ás 17.30 horas para falar co público infantil, e cos maiores que así o desexen, ao obxecto de manter viva a ilusión na noite máis máxica do ano.

Para facer un pouco máis amena a espera das Súas Maxestades, o Concello programou para ás 16.30 horas o espectáculo Circando. Trátase dun espectáculo de circo na rúa, apto para todos os públicos, e no que a ilusión e a maxia do circo será o preludio da recepción real.

Tras a recepción oficial, os Reis Magos repartirán agasallos entre as nenas e os nenos e haberá chocolate quente para todo o público asistente.