• Percorreron 14 quilómetros entre a Carballeira do Seilán e A Costa, en Trece na parroquia da Riba

20210828 Andaina Via Mariana pola Bana ALI1050 2

Un grupo de 25 persoas participan esta mañá na andaina para promocionar a Vía Mariana ao seu paso pola Baña. Organizada polo Concello en colaboración coa Asociación Vía Mariana Luso Galaica e a Deputación da Coruña, a camiñada saíu da carballeira do Seilán as nova desta mañá para percorrer os 14 quilómetros que pasan polo municipio.

Ao chegar á parroquia de Ordoeste, as persoas asistentes puideron repoñer forzas tomando froita e bebendo auga, antes de continuar ata a parroquia da Riba. Na Costa, en Trece, remataba esta experiencia para poñer en valor un itinerario que pasa polos principais santuarios marianos que hai entre Braga (Portugal) e A Virxe da Barca (en Muxía), cun percorrido total de 382 quilómetros.

Podes ver un pequeno vídeo na canle de Facebook do Concello da Baña (neste enlace)

20210828 Andaina Via Mariana pola Bana ALI1067 2