• Representantes das asociacións de veciños de Cabanas, San Mamede do Monte e Fiopáns acompañaron a José Antonio Pereira

• Reuníronse hoxe co xefe territorial da Consellería de Economía, Emprego e Industria, Isidoro Martínez

20210415 Alcalde Baña e veciños reunion delegacion Industria parque eolico Troitomil home

O alcalde da Baña, José Antonio Pereira, e representantes das asociacións de veciños de Cabanas, San Mamede do Monte e Fiopáns reuníronse hoxe na Coruña co xefe territorial da Consellería de Economía, Emprego e Industria, para manifestarlle o rexeitamento ao parque eólico de Troitomil. Na reunión manifestáronlle a Isidoro Martínez a oposición tanto do concello como da veciñanza a este proxecto, manifestando que hai máis de 900 alegacións presentadas.

O alcalde comunicoulle ao xefe territorial o acordo plenario, adoptado por unanimidade, de rexeitamento a este parque eólico, apoiando as alegacións que presentaron os veciños, e adiantoulle que este mes a Corporación aprobará un manifesto institucional no mesmo sendo.

José Antonio Pereira insistiu en que as torres están moi preto das casas, debido a dispersión da poboación na Baña e a que é un municipio pequeno, polo que consideran que este proxecto non é axeitado para instalar no municipio.

O alcalde e as asociacións de veciños continuarán mantendo reunións para trasladar o rexeitamento da poboación a este parque eólico diante das diferentes administracións implicadas.