• O xefe territorial de Educación puido coñecer in situ as peticións que lle trasladaron a semana pasada o alcalde e o tenente alcalde nunha reunión na Coruña

20220113 Indalecio Cabana visita colexio Bana

O xefe territorial na Coruña da Consellería de Educación, Indalecio Cabana, visitou hoxe o CPI San Vicente onde puido coñecer in situ as necesidades que xa a semana pasada lle trasladaron o alcalde e o tenente alcalde nunha reunión no seu despacho na Coruña.

Acompañado polo alcalde, Andrés García Cardeso; a concelleira de Educación, Lorena Trillo, e a directora do centro, Mar Sueiro, Indalecio Cabana percorreu o CPI San Vicente e anunciou que a Consellería de Educación vai acometer proximamente obras para cambiar as cubertas e as ventás do colexio. Esta actuación mellorará considerablemente o confort do alumnado e a eficiencia enerxética do edificio, que se adaptará así as novas esixencias construtivas establecidas no Plan de nova arquitectura pedagóxica de Galicia.

Ademais das ventás, a Consellería tamén actuará sobre a fachada do edificio,, para incrementar o illamento e mellorar así a eficiencia enerxética do edificio.

Con esta visita ao colexio, Indalecio Cabana puido comprobar persoalmente as peticións de mellora que lle propuxeron o pasado día 3 o alcalde e o tenente de alcalde da Baña nunha reunión celebrada na Coruña, e que recollía as peticións da comunidade educativa.

20220103 Garcia Cardeso Cesar Ramos Indalecio Cabana