20180823 Cartel Maiminhos Furabolos

Xa está en marcha unha edición máis de Maimiños e Furabolos, o programa socioeducativo para familias con nenos e nenas de 0 a 6 anos do Concello da Baña. Como en anos anteriores, os veciños e veciñas que o desexen poderán asistir a esta serie de actividades coas que se pretende estimular a socialización das crianzas en galego e a interacción entre as diversas xeracións.

As familias realizarán xuntanzas o primeiro e terceiro venres de cada mes no Punto de Atención á Infancia do Concello da Baña, situado en San Mamede do Monte, en horario de 17 a 19 horas. A primeira está fixada para o 21 de setembro, e nelas compartiranse experiencias e favorecerase a educación en valores como a tolerancia, o respecto, a igualdade e a xustiza, a través de xogos e lecturas.

Para obter máis información e anotarse no programa Maimiños e Furabolos cómpre contactar coa educadora familiar do Concello no número de teléfono 608 819 741.