20220210 2carteisO Concello da Baña, en colaboración con + de 3 Asociación e coa UNED A Coruña, organiza dúas actividades formativas relacionadas con tarefas agrarias. Por unha banda, un curso de horta e, pola outra, dous talleres de enxertos. Ambas as dúas accións serán impartidas pola mestra Carmen Freire a partir de marzo.

O curso de horta terá 30 horas de duración e realizarase de marzo a maio. O custo desta actividade é de 20 € por participante. Os talleres de enxertos serán gratuítos e desenvolveranse na horta municipal situada na rúa Tedelle, na Baña. O primeiro deles, que se celebrará en marzo, tratará sobre o enxerto de inverno; mentres que o segundo, sobre o enxerto de verán, farase en agosto.

As persoas interesadas en participar nestas actividades poden dirixirse á Axencia de Desenvolvemento Local do Concello da Baña, tanto para solicitar máis información como para anotarse, nos teléfonos 981 886 501 – 682 859 367.