O Concello da Baña organiza unha xornada formativa de portas abertas para dar a coñecer o xogo do xadrez entre o público adulto. Así, o vindeiro luns 27 de xaneiro a partir das catro da tarde, o profesor de xadrez Alberto Dios recibirá no local social da Baña a todas aquelas persoas que queiran descubrir esta actividade, co obxectivo de pulsar o interese entre a veciñanza de cara a ofrecer o xadrez como actividade da programación municipal para adultos.

Alberto Dios Queiruga é un xogador de xadrez que milita na primeira división deste deporte. Ademais de ter organizado torneos de xadrez na Baña, na actualidade imparte clases extraescolares desta disciplina no CPI San Vicente, como resultado da colaboración entre o centro escolar e o goberno local.