20200216 Feira cans caza 02

A Feira de Cans de Caza da Baña, que se volveu celebrar conxuntamente coa Festa da Filloa da Pedra, xuntou hoxe máis de 150 exemplares procedentes de sete concellos da contorna, a pesar do forte vento e choiva que durante toda a mañá estivo presente na capital municipal.

Organizada polo Concello da Baña en colaboración coa Asociación Deportiva de Cazadores San Can e a Federación Galega de Caza, os amantes deste deporte puideron intercambiar opinións sobre os exemplares presentes na feira. Ademais, foron moitos os que se animaron a probar o simulador de tiro da federación.

Ao remate da feira, procedeuse á entrega de premios aos mellores exemplares de caza maior, caza menor, pluma, mellor manda de cans e mellor camada de cachorros, así como un premio especial ao mellor can da feira.

Album de fotos no Facebook do Concello da Baña (neste enlace).

20200216 Feira cans caza 01