• O servizo de normalización lingüística da Baña participa na organización deste certame, que reparte 7.500 euros entre os gañadores das doce categorías

• Poden participar todas as persoas maiores de 14 anos con canle en Youtube que publicasen alomenos cinco vídeos despois do 23 de outubro de 2020

youtube web

Os Premios Youtubeiras, que conta entre os seus organizadores co servizo de normalización lingüística do Concello da Bala, pecha este venres 22 de outubro o prazo de inscrición para participar na súa quinta edición. En xogo hai un total de 7.500 euros, que se repartirán entre os gañadores dunha ducia de categorías: canle, vídeo, youtubeiro/a, calidade lingüística, impacto, calidade técnica, comunicación, creatividade, musical, didáctico, pioneiro e premio do público.

O xurado profesional que estudará as propostas recibidas estará formado nesta ocasión polo sociolingüísta Fernando Ramallo, o xornalista Adirán Lede, a profesora de lingua galega Noemí García, a realizadora e coordinadora do Carballo Interplay Sonia Méndez e a xornalista e responsable do programa #DígochoEu da TVG Esther Estévez.

Para decidir o premio do público, difundirase a través das redes sociais de Youtubeiras un formulario no que se recompilarán todos os vídeos que se presentan ao certame e que poderán votarse dende o 25 de outubro ata o 3 de novembro.

Os Premios Youtubeiras, impulsados polos servizos de normalización lingüística de dez concellos, as tres universidades galegas e a Deputación da Coruña, teñen como obxectivo impulsar a creación en Youtube e visibilizar as/os youtubeiras/os en galego. Na presente edición, e coa fin de dar un paso máis de cara a fomentar o mantemento das canles, non se poden presentar vídeos illados. As persoas participantes, ademais de ter cumpridos os 14 anos, terán que ter canle en Youtube con alomenos cinco traballos publicados con data posterior ao 23 de outubro de 2020.

Os premios de canle, vídeo e youbeiro/a están dotados con 1.000 euros cada un, as persoas gañadoras do resto das categoráis levarán 500 euros.