20190928 Campeonato BillarEste sábado o centro social e da terceira idade da Baña acolleu o I Campionato de billar “Maiores”, no que Ángel Freire, veciño do municipio, se alzou co título de gañador absoluto. Detrás del, Celestino Quintáns, de Santa Comba, e Secundino Lado conseguiron o segundo e terceiro posto na clasificación.

O alcalde da Baña, José Antonio Pereira Gil, e a concelleira de Cultura, Mónica González, presidiron o I Campionato de billar “Maiores” do municipio. Os participantes gozaron desta actividade organizada por primeria vez gracias á proposta de Luciana García, organizadora do evento e coordinadora do centro social e da terceira idade.

Ángel Freire, veciño da Baña, Celestino Quintáns, de Santa Comba, e Secundino Lado alzaronse co primeiro, segundo e terceiro posto respectivamente. Lado demostrou cos seus case 90 anos que a idade non é impedimento para acadar as metas que nos propoñemos.

Ao rematar a divertida xornada, os presentes no centro social e da terceira idade da Baña degustaron unha rica merenda para repoñer as forzas gastadas no transcurso da tarde.

As imaxes do campionato están na páxina de Facebook do Concello da Baña.

20190926 Cartel Actividades MaioresO Concello da Baña organiza actividades de estimulación cognitiva e ximnasia de mantemento para maiores, as cales se levarán a cabo de luns a venres no local social da terceira idade e por parroquias. A inscrición pode facerse presencialmente na Concellaría de Política Social ou chamando ao 981 886 501.

No caso do local social e da terceira idade da Baña, as actividades realizaranse de 15.30 a 17.30 horas e de forma gratuíta. Os interesados en participar nas que se leven a cabo no resto de parroquias do municipio, terán que aboar 10 euros ao mes por 1 actividade e 15 euros por dúas (os horarios aínda están por concretar). Tanto estimulación cognitiva, como ximnasia de mantemento serán de luns a venres e precisarase dun grupo mínimo de 8 persoas por clase para que se leve a cabo.

Para máis información e para formalizar as inscricións, os interesados deberán poñerse en contacto coa Concellaría de Política Social, Emprego, Educación, Cultura e Deporte a través do 981 886 501.

SKM C284e18012315421 0001SKM C284e18012315421 0002

Attachments:
Download this file (SKM_C284e18012315420.pdf)SKM_C284e18012315420.pdf[ ]2924 kB

O centro social e da terceira idade da Baña conta dende marzo cunha dinamizadora social que organiza actividades principalmente, para maiores de 55 anos.

Este servizo, tan demandado polas persoas usuarias do centro a diario, ofrecerá diferentes opcións durante a semana, para un envellecemento activo.

- Os luns e mércores, ACTIVA O TEU CORPO, con bailes, exercicios de mantemento, xogos de coordinación e ritmo, sempre acompañadas do bo humor.
- Os martes, ACTIVA A TÚA MENTE, con talleres de estimulación cognitiva, lecturas e exercicios de memoria.
- Os xoves, CANTAN BINGO E LINGO, con xogos de mesa en equipo, exercitación da memoria con cifras e letras, concentración.
- Os venres, NAVEGAMOS POR INTERNET, cun achegamento ás vantaxes que ofrecen as novas tecnoloxías para o ocio, servizos, a socialización e a comunicación con familiares.

Esta programación vai dirixida a todas as persoas de dentro e fóra do concello da Baña, interesadas en manterse activas e pasar as tardes en moi boa compaña.

O máis grande da Baña non se maltrata